.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلمب آسانسور‌های ۲۴ دستگاه اداری در مازندران
مدیرکل استاندارد مازندران از پلمب آسانسور‌های ۲۴ دستگاه اداری در استان خبر داد.
پلمب آسانسور‌های ۲۴ دستگاه اداری در مازندران

به گزارش شمال نیوز ، محمد ملاعلی پور مدیرکل استاندارد مازندران با بیان اینکه طی دو ماه گذشته با مصوبات شورای استاندارد استان، ۱۸۰ بازرسی از آسانسور‌های ادارات در استان انجام گرفت، گفت: آسانسور ۲۴ دستگاه اجرایی استان پلمب شد.

 

او با اشاره به نظارت بر آسانسور‌های ساختمان و دستگاه‌های اجرایی، افزود: مالکان و صاحبان دستگاه‌ها باید نسبت به دریافت تائیدیه استاندارد از این سازمان اقدام کنند.

 

ملاعلی پور گفت: تعیین تکلیف وضعیت آسانسور دستگاه‌های اجرایی لازم و نباید با جان مردم در مراجعه به دستگاه‌ها بازی شود.

 

او تائید ایمنی آسانسور‌هایی که بیمه می‌شوند را الزامی دانست و افزود: عدم وجود تائید ایمنی می‌تواند عاملی باشد که بیمه از پرداخت خسارت پرهیز کند درحالی که نبود تائیدیه جرم تلقی می‌شود.

 

مدیرکل استاندارد مازندران گفت: سالانه ۲ هزار تائیدیه ایمنی استاندارد صادر می‌شود و سازمان استاندارد مسئولیت نظارت و بازرسی دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 بهمن 1401
این کار شما درست ولی آیا مدت مشخصی تعیین کردید که این استانداردسازی انجام بشه و موضوع به حال خود رها نشه وارباب رجوع از بی آسانسوری اذیت نشه نمونه اداره کل راهداری و حمل و نقل استان که هر روزارباب رجوع ها الخصوص افراد سالخورده با چه مشقتی پله هارو بالا پایین میکننن
رضا 24 بهمن 1401
سلام، آقایان یک سری به بیمارستان امام رضا(ع) آمل بزنید تمام آسانسورهای نصب شده در این بیمارستان فاقد استاندارد لازم و به عبارتی ارابه مرگ شبهات دارد، لطفاٌ در اسرع وقت و فوری پیگیری فرمایید. باتشکر فراوان از سایت خبری شمال نیوز

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.